2013. március 15., péntek

Lego Toyota Celica TA22 custom


Rég jelentkeztem Lego-val, de most én is építettem valamit. Igazából az egész úgy kezdődött, hogy kedvem támadt egy kis japános kisautó átépítéshez, igen ám, csak az volt a bökkenő, hogy az összes  japán donorautómat elhasználtam. Akkor jött az ötlet, hogy LEGO. elkezdtem nézegetni a képeket a neten erről a szerintem gyönyörű autóról, majd az arányokat méricskéltem. Az eredeti Toyotáról olvashattok Tomminál, egyet Hot Whells példányt meg Andrew is átalakított.
én azért sárga autót építettem, mert ebből a színből vannak a legkülönbözőbb elemeim.
Ami még érdekes dolog, az a Bosozoku stílusú autóknál a kívülre szerelt olajhűtő, melyet én Legoból és drótból készítettem.
Remélem tetszik a végeredmény!




a másik érdekes dolog a tető : csak úgy egymáshoz vannak szorítva at elemek... :-)

a 3szemű...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok! ezen a blogon a hobbiimról lesz szó sok képpel, tippekkel, érdekességekkel