2013. július 7., vasárnap

Átalakítás: IST csepel D344

Egyik nap eldöntöttem, hogy rendelek magamnak egy Csepel teherautó modellt az Editions Atlastól, mert nem sokallom rá  990 forintomat. Meg is rendeltem, és egy hónap múlva meg is jött a csomag, benne a modell, egy hűtőmágnes meg egy dokumentáció.
A teherautó pár napig pihent origináltan, később kifestettem rajta pár részletet. A nagy fordulópont akkor jött, amikor kitaláltam, hogy feljavítom. Ezt az ötletet Balu156 Fórumos kolléga átalakításai ihlették.

az alap állapot, a kiadó fotója
és ez lett belőle

A teherautó IST gyártmányú, mint a retróautók, tehát a minőségre nem lehet panasz. De ugyanez nem mondható el az élethű részletekről: A visszapillantó szárai és az első lámpatakaró rácsok irtózatosan vastagok. Ezeket én kivágtam, és drótból újracsináltam őket.
az eredeti visszapilancsok és lámpatakarók  itt látszanak

A koszolás: Szénport reszeltem , és azt egy száraz ecset segítségével hordtam fel. A por az alján Mindenjáték kolléga Airbrush pisztolyából került fel. A talp macskaköveit pedig szürke festékkel mostam be.






A verseny 
Múlt szombaton makettversenyen voltunk a klubbal (vagyis annak rendszeresen járó részével) Kápolnásnékon.
A versenyeztetni kívánt makettek mellett ez az autó is nálam volt, de nem szándékoztam elindítani. Végül beadtam a törülközőt, és buliból beneveztem a neki való (Polgári kármű, Ifjúsági) kategóriába. Az igazi meglepetés az eredményhirdetésen ért, ugyanis aranyérmet nyertem a Csepellel. A kápolnásnyékiek idén indítottak egy vándorkupát, hogy ezt ki nyert az az eredményhirdetés végén került nyilvánosságra. Én kaptam a Csepel miatt, ennek szintén nagyon örültem. A mkettezés még mindig nagyon jó dolog, és a versenyekkel mindig több löketet kapok a folytatáshoz. 
Ebből a teherautóból szeretnék rendelni még, ugynis van még egy-két ötletem a típusra.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok! ezen a blogon a hobbiimról lesz szó sok képpel, tippekkel, érdekességekkel