2013. május 31., péntek

Átalakítás: Hot Wheels 55 Chevy Gasser

már korábban írtam erről az autóról, nos ez ugyanaz, csak másik formájában. A kerekek egy 1/87-es pótkocsi alól jöttek,  a krómozott belteret pedig bordóra fújtam át. Remélem tetszik!




Retro fíling 12.

Csak egy régi ismerős, IFA. Csúnya , kék, hangos , régi, de így jó ;)

Azért azok az Iveco sárfogók nagyon ott vannak...





2013. május 30., csütörtök

Hot Wheels 100%: 1982 Corvette T-top


A mai (és a következő) bejegyzés tárgya igaz csemege, mivel sikerült szert tennem egy 50. évfordulós Corvette szettre. Ma az egyik alanyt mutatom be: Az 1982-es T-top-ot.

itt laknak
Miután lecsavaroztam a talpról sok meglepetésben lett részem:
1. fém az alja
2. a féma lajon extra festés is van
3. A szegecs van kifúrva menetvágóval, abba megy bele a csavar

Ezeken kívül a Motorháztető alá is benézhetünk, az átlátszó ablakok pedig betekintést adnak a több részből összeragasztott beltérbe. Minden pici részlet festve van, a hátsó lámpa, Fuel Injected felirat, Corvette logó, kétszínű fényezés. A kerekek a 100% sor legszebb részei: Gumi kerekek autentikus felnikkel.

mutatom is a picikét!
a duplakarbis motor itt és a valóságban:

festett alváz a gumikkal

a korábban már mutatott Welly társával:

A következő posztban a Másik 52-es Corvettet mutatom be.

2013. május 29., szerda

T-hunt érkezés

Mióta a Prototype H-24-ről írtam, az alábbi T-hunt Hot Wheelsek jöttek:

2012 : 1959 Chevy Delivery
            Surf Crate
2013: Prototype H-24
          Ford Mustang GT concept.

néhány kép ezekről:

a Mustang. Kár, hogy a szélvédő piros..


2013. május 28., kedd

Átalakítás: Hot Wheels '62 Corvette Coupé

Ma megint egy "a kicsi néha több" átalakítást mutatok.Az alap autó a munkálatok előtt így festett:
röviden az átalakításról:
A szétfúrás után a kerekek pattintottam ki a helyéről, és ezeket a Cadillac alattihoz hasonló krém peremű Matchbox kerekekre cseréltem.
A beltér feketéről fehérré változott, a kormányt és a váltót feketével emeltem ki.
A díszlécek , kilincsek, lámpák kifestése után faragasztóval összeraktam a kész autót.
Több szót nem is írok, összvissz ennyi volt a művelet.
Szerintem szebb lett így, remélem nektek is tetszik ! :)
bónusz kép:

:)


2013. május 27., hétfő

Jászberényi retro

Nos úgy alakult, hogy szombaton makettversenyre mentünk, sajnos semmit sem nyertem, de egy csomó képet készítettem a rögtönzött Oldtimer bemutatóról:























2013. május 23., csütörtök

KókányBogár


Tegnap Baruval a Műegyetem előtti parkolóban egy igen érdekes bogarat vettem észre, amit sikeresen (mondjuk) lencsevégre is kaptam. Kerestem az internyet bugyraiban de hiába. Végül azt a kijelentés tettem "Mégpedig ilyen nincs is!!!"

Este írtam egy E-mailt Bincinek, a Rozsdakupac magazin szerkesztőjének és bogárszakértőjének címezve. Ma jött is a válasz kérdésemre:
Szia!

Ez a 90-es évek sötét korszakának egy borzalmas terméke. Akkoriban még simán bejegyezhető volt a forgalmiba egy karosszéria átalakítás, szóval, ha volt egy zárt autód, levágtad a tetejét és átírták neked kabrióra. Persze ez nyilván alvázas autóknál működött, mint amilyen a Bogár, és ki ne akart volna a napsütésben autókázni? De persze az ilyen szétbarmolt vackoknak a tulajai arra már nem gondoltak, hogy felhajtott ponyvával milyen hányinger módon fog kinézni szerencsétlen autó. Itt nincs tetőszerkezet, csak a félrészeg Feribácsi által lopott kamionponyvából összevarrt szövettető. Van ilyen sok sajnos.
A gyáriknak ilyen szép íves tetejük van:

Ami még erre hasonlít tetőileg az a Hebmüller kabrió, de abból csak egy van az országban, és az se eredeti. Ezekből 696 darabot (ha jól tudom, de kb.) gyártottak összesen:

A legocsmányabb, legundorítóbb vágott kabriók pedig a Speedsterek, amelyek pont ezekre a Hebmüllerekre akartak hasonlítani, csak jó 30 évvel fiatalabb autókból is csinálták őket, amikor már messze nem volt Hebmüller. Itt az a szomorú, hogy rengeteg plusz munka befektetésével lett ennyire borzalmasan ronda:

Szóval, ha kabrió Bogarat akarsz, akkor keresd a Karmann feliratot rajta, vagy figyeld az oszlopok levágását. De amúgy egyáltalán nem bonyolult megkülönböztetni, amelyiknél nem fog el a hányinger, na az a gyári.

Üdv: Bíró Imi (Binci).

ezúttal is köszönöm a szíves együttműködést és  regényt, amit Binci írt. A magazin nagyon jó, vegyétek, vigyétek! (ez itt a reklám helye.
mozgó buszból csak ilyen képet lehetett csinálni előlről
Ajánlom Facebook-os albumomat, melybe Bogaras fotóimat töltöm fel folyamatosan:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001185614775&sk=photos&collection_token=100001185614775%3A2305272732%3A69&set=a.509275602455289.1073741827.100001185614775&type=1
1 szó mint 100- a félrészeg Feribácsi csúnyán elbánt szegénnyel, jobb lett volna nem rögtön nekiesni a fűrésszel..