2014. július 8., kedd

Bemutató: Hot Wheels 2013 Boulevard: '58 Plymouth Belvedere "Christine"


Körút
Nemrégiben olyan dolog történt, amire nem nagyon számítottam volna. Álmodozgattam régebben is arról, hogy mi lenne, ha egy hazai üzletlánc behozná a Hot Wheels javarészt Amerikában értékesített sorozatát, a Boulevardot . Úgy látszik imáim meghallgatásra találtak, ugyanis a Játéksziget áruházlánc behozta a sorozatot Kishazánkba, emberi áron , (800 FT/ autó). Igaz, hogy a cég még csak 1 tavalyi  sort kapott meg. Tudniillik ezek az autók 5-ös hullámokban jelennek meg. Ezekből a hullámokból atavalyi Nkódszámút kapták meg a boltok. Ez az alábbi 5 autót tartalmazza:

1985 Chevy Astro Van
1958 Plymouth Belvedere
Ford GT-LM
Subaru B.R.A.T
Ford Mustang SVO

Mint ahogy az a képeket látszik, ezek az autók jóval kidolgozottabbak a szimpla"ócsójános" Hot Wheels-eknél. Aljuk-tetejüf fémből van, így tekintélyes súllyal büszkélkedhetnek. Kerekeik a Super Treasure Hunt-okhoz hasonlóan gumival burkoltak, gyönyörű egytől egyig. Én egyenlőre ebből az ötös pakkból kettőt vettem meg. ma az elsőt elétek is tárom. (A következő az Astro Van lesz)

Krisztina
Bevallom töredelmesen, még én sem láttam a híres Stephen King regényből, a Christine-ből készült filmet, és a könyvet sem olvastam még. Viszont a film föszereplőjéről, egy autóról sokat olvastam az Interneten. Típusismertetőbe, és abba, hogy Christine Plymouth Fury vagy Belvedere most nem akarok belemenni.Nekem oly mindegy, nagyon tetszik az autó, és kész. :)
A Hot Wheels már 2009-ben kiadott egy Christine-re kísértetiesen hasonlító Fury-t a Treasure Hunt sorban,amiről Sam.Joe prezentál egy bemutatót a Szomszédban . Sajnos vagy nem sajnos ez az autó nekem nincs meg, de már nem is bánom, mert van egy szebb, a Boulevardos.A szín is autentikusabb, szerintem a kerekek is szebbek, fém az alváz, és nem ül olyan bután magasan, mint a T-hunt párja. Nézzétek:

Hát nem gyönyörű? Ennyi pénzért ajándék. Szerintem több mindent nem is írok róla, a képek mindent elmondanak:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok! ezen a blogon a hobbiimról lesz szó sok képpel, tippekkel, érdekességekkel