2014. július 27., vasárnap

Makettépítés: Revell VW T1 Panel Van


Jó munkához...
Végre sikerült befejeznem azt a makettet amit karácsonyra kaptam a szüleimtől. Eleinte egy teljesen patent állapotban lévő, csili-vili kisbuszt akartam megépíteni, de aztán jött a szokásos 180 fokos fordulat: Megjelentek a rozsdafoltok, kopások, és innentől már nem volt visszaút. A makettről azt kell tudni, hogy szép felületű, jól kidolgozott, és nagyrészt szépen illeszkednek az alkatrészek. Egyedül a vezető oldali ajtónál volt egy kis baj: egy ocsmány rés tátongott az ajtó és az autó oldala között. Végül sikerült megoldani ezt is: egy darabka műanyaglapot toldottam be az oldalfalba, majd a külcsínynek megfelelően lefestettem. Ha már festés. Én mindenképp a Jagermeister-es festésű verziót akartam elkészíteni, ehhez a panelek alját zöldre, tetejét narancsra fújtam. A köztes sárga elválasztócsík és a logók matricák, ezek is többé-kevésbé szépen a helyükre mentek.A matricákat felhelyezés után kicsit megkoptattam, festettem pár rozsdafolyást majd egy réteg matt lakkal zártam a sort. A belsejét pár csajos poszterrel és két üres kólásdobozzal dobtam fel. A motort bekábeleztem, és kicsit koszoltam a motorteret is. Azt szerettem volna, hogy a felnik és a kaszni színe kontrasztos legyen, ezért a felnik élénk kékek lettek, egy fehér gumiperemmel megspékelve. Remélem tetszik, én nagyon élveztem az építést.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok! ezen a blogon a hobbiimról lesz szó sok képpel, tippekkel, érdekességekkel