2014. július 21., hétfő

Velodrom Millenáris 2014.


Szombaton egy igen különleges autóstalálkozón voltam.
Akár tudjátok, akár nem, van Budapest szívében egy igen különleges, és nagy múlttal rendelkező hely, ami nem más mint a százéves bringapálya, a Velodrom. Itt minden évben megrendezik a veterános találkozót, ám lehet, hogy az idei volt az utolsó, mivel vannak tervek a kissé lepukkant pálya hasznosítására. Mivel lehet, hogy nem lesz több ilyen találkozó, így muszáj volt elmennem. Ha az ember "sima" utcai ruhában jön be, akkor 3000 Forintba kerül a belépő, ám ha régimódi ruhában jelentkezik a pénztárnál, akkor csak 1800 Forintba fáj a karszalag. Természetesen én sem voltam hülye, nagymamám segítségével előkotortam pár régi cuccot a szekrény mélyéről. Az a jó ebben a találkozóban, hogy szinte mindenki ilyenekben van, így nem néznek bután rád. Mutatom:

Amint beléptem a katlanba, és megláttam a látványt azonnal megmozdult bennem valami. Igazából iszonyatos meleg volt, a katlanban leült a benzingőz, kipufogófüst, de mégis élvezi az ember. Ez pedig csupán azért , mert szereti ezt a környezetet. Szereti a régi verdák, motorok, biciklik hangulatát, és erre jó igazán ez a találkozó. A járművek szépen áramlottak befelé, majd leálltak a fűre, vagy mentek egyből a pályára körözni, ugyanis ezen a napon a bringapályát nem csak a kétkerekűek használhatják.

Nemsokára egy igazán különleges program kezdődött, Ackermann Balázs, akit mostantól a barátaim közt tudhatok Trabantjával kétkerekezett. Nem vicc, nagyon ügyes a srác :)


















Ha lesz jövőre is, érdemes eljönni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok! ezen a blogon a hobbiimról lesz szó sok képpel, tippekkel, érdekességekkel